zondag 14 juni 2015

4 jaar

Hoi Allemaal
Ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor een meisje dat 4 jaar wordt.





De volgende materialen heb ik gebruikt:

Mallen:
Crea-nest-lies XXL nr.2 van Crealies nr. 115634/0002
Creative flowers stans nr. 13 van Crealies nr. CL CF 13
Labels van Marianne Design nr. LR0154

Stemels:
tekst verjaardag (nl)  van Craftemotions nr. 130501/1127
Isobel van Crafters Companion nr. ANG-ST-ISO

Stempel heb ik ingekleurd met derwent potloden

Papier:
Eline's flower van Marianne Design nr. PB7032

Inkt is distress inkt spun Sugar

Ik doe mee met challenge van challenge bij Cards2Create

dit was het weer tot de volgende keer



3 opmerkingen:

  1. Wauw! Die is leuk Astrid! Heel mooi gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Cards2Create!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke meisjes/ kinderkaart. Prachtg gedaan hoor en heel fijn dat je met de challenge van Cards2Create meedoet, succes!!
    lieve groetjes Wilma DT
    P.S je hebt je kaart dubbel gelinkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma
      Leuk dat je gereageerd heb op mijn blog bedank
      Ik weet dat ik mijn kaart dubbel gelinkt heb, dat is fout gegaan en ik kon die niet verwijderen sorry
      Groetjes Astrid

      Verwijderen