maandag 18 januari 2016

Card in a box

Hoi Allemaal

Vorige week heb ik een hobby dag gehad met mijn hobby vriendinnen

En daar heb ik een card in a box gemaakt







De volgende materialen heb ik gebruikt:

Mallen:
Tulips van Marianne Design Nr. LR0209
Zonnebloem van Marianne Design Nr. LR0361
Open bloem trendy van Marianne Design Nr. LR0131
Kleine bloem van Marianne Design Nr. COL1323
Hartjes ballon van Marianne Design Nr. PP1401
Vlinders van Marianne Design Nr. LR0356 en LR0158
Hart van Marianne Design Nr. COL1307

Papier:
Pretty paper Bloc country style van Marianne Design Nr. PK9130

Dit hebben mijn hobby vriendinnen gemaakt:


Ik heb nog een kaart gemaakt die plaats ik een andere keer


1 opmerking:

  1. Wat een prachtige card in a box Astrid!
    Super mooie kleuren en papier heb je gebruikt. Past echt allemaal heel mooi bij elkaar.
    Je vriendinnen hebben ook hard gewerkt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen