zondag 10 januari 2016

Kaart voor lift challenge

Hoi Allemaal

Ik zag op de Lift challenge een leuke challenge.

De opdracht is om te stempelen door een stencil en dat omlijnen met een fineliner

Dit is de kaart kaart die je moet liften



Hieronder staat de kaart die ik heb gemaakt 


De volgende materialen heb ik gebruikt:

Stencil:
Winter beauties van my favorite things Nr. ST-20

Stempels:
Bloemetjes swirl's van Juliette clear stamp Nr. 86-83949
Bloemetjes van ????
Verjaardag de tekst van scrapbook atelier

Pons:
Kleine vlinders van fancy Craft

Disstress inkt:
Bundled sage
Tumbled glass
Worm lipstick
Dusty Concord

Fineliner


3 opmerkingen:

  1. Mooi met de vlinders die fladderen over je kaart en lekker vrolijk is de uitstraling! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt Astrid!
    Ik heb me er niet aan durven wagen!
    Heel knap!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lekkere vrolijke lift is het geworden. Mooi met de vlinders. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen