vrijdag 26 februari 2016

Don & Daisy kaart niet vierkant en rechthoek maar een andere vorm

Hoi Allemaal

Dit keer heb ik een Don & Daisy kaart gemaakt niet vierkanten en rechthoek maar een andere vorm
Dit model heb ik gezien bij Karinsartscrap

Deze kaart doet mee met de volgende Challenge
De Egel Februari Challenge # 14

Dit is het resultaat




De volgende materialen heb ik gebruikt:

Mallen:
Bloemen van Marianne Design Nr COL 1323
Vintage swirl van Marianne Design Nr LR0271
Frame ovaal van Marianne Design Nr CR1204
Bloemenrand van Marianne Design Nr LR0387

Papier:
Eline's flowers van Marianne Design Nr PB7032

Plaatje:
Don & Daisy

Fijn weekend

 

11 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een prachtige creatie! Wat een super gaaf kaartmodel is dit, die wil ik graag van je leren!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi modelletje en leuk met die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en origineel model kaart Astrid. Ziet er heel geinig uit. Je hebt er een vrolijk geheel van gemaakt en mooi gedecoreerd vind ik.
    Leuk dat je deelneemt aan de challenge bij De Egel, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart geworden, leuk dat je mee doet aan onze challenge.
    Groetjes van Judith
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart Astrid!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart! Leuk model!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    Don en Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dot van een kaart in ene gaaf modelletje Astrid, dank voor je deelname aan onze challenge!

    xx Irene (D&D DT)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil je verklappen hoe je dit model hebt gemaakt????

      Verwijderen
    2. Hoi Irene
      Sorry dat ik nou pas reageer.
      Ik heb in mijn blog bericht gezet waar ik het modelkaart vandaan heb.
      Maar hier is ook de link

      http://karinsartscrap.blogspot.nl/2014/06/a-new-shape-of-card-and-new-challenge.html

      groetjes Astrid

      Verwijderen
  8. Wat een leuke kaartmodel en erg mooi!
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartmodel en erg mooi!
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen