vrijdag 17 juni 2016

Beterschap kaart

Hoi allemaal

Het is weer een hele tijd geleden dat ik een kaartje  heb gemaakt,  vakantie gehad en soms ontbreekt de tijd.

Afgelopen maandag heb ik een hobbydag gehad met mijn hobby vriendinnen.

En daar heb ik stempel  inkleuren met gelpennen geprobeerd

Deze kaart wil ik mee laten dien met marianne design callenge blog

Dit is het resultaat






De volgende materialen heb ik gebruikt:

Mallen:
Hartjes label nr. LR0411
Kartelrand nr. CR1223
vlinders nr. CR1354

Stempels:
Piepkuikens nr. HT1601
Tekst nr. CS0853

Paperbloc Fancy Flowers nr. PK9088

Gelpennen van de action

Fijn Weekend 



9 opmerkingen:

  1. Een hele leuke vrolijke beterschapskaart Astrid!
    Mooi gemaakt en ontzettend leuk dat je samen met vriendinnen een hobbydag hebt gehad.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart Astrid. Die vogeltjes zijn zó schattig en mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had natuurlijk al de sneak peak gehad ;-)
    Je kaartje is mooi geworden en vind het leuk om te zien dat het kleuren met gelpennen zo goed is gelukt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje met de vogeltjes Astrid
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, gezellig dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt Astrid.

    Groetjes,Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke beterschapskaart, gezellig samen met vriendinnen kaartjes maken.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen