maandag 4 juli 2016

opbergen zig real color brush

Hoi Allemaal 

Ik wou jullie laten weten hoe ik de zig markers op doe bergen



Hier heb je het volgende voor nodig

Clipbox 8 liter bij Xenos € 2,99

2x Mandje large +zuignappen € 1,99 per stuk (ligt bij de douche spullen)
Deze leg je plat in de clipbox

Kleine rondjes stickers en glossy accent
De rondjes kleur je in en doe je boven op de dop van de stift plakken en dan doe je met glossy accent er over heen (idee van krea teja)





Ik hoop dat het duidelijk


3 opmerkingen:

  1. Helemaal duidelijk.
    Wat een onwijs slim idee, om het op deze manier te doen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt goed bedacht !!!
    Ik heb geen markers, maar anders was ik meteen op de fiets gesprongen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is toch geweldig goed bedacht!
    Echt een super manier om ze goed op te bergen en ook meteen overzicht te hebben op welke kleuren je allemaal hebt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen